Орган за контролПолитиката по качеството и свързаните с нея дългосрочни цели на Органа за контрол са определени от Управителя на дружеството. Всички кадри към Органа за контрол се задължават: · -Да работят за клиентите с високо качество · - Да спазват изискванията на стандарта БДС EN ISO 17020:2012 · - Да работят за постигане по най-добър начин на целите по качеството Главни цели, които преследва Органа за контрол са: · - Пълно задоволяване на клиентите чрез качествена услуга · - Мотивиране на сътрудниците чрез допълнително обучение · - Защита на сътрудниците и опазване на околната среда · - Приемливо съотношение цена/услуга · -Отговорни действия спрямо дружеството Задоволяването на клиентите се постига чрез: · - Компетентна работа, при спазване на нормативните актове и техническите правила · - Спазване на сроковете и добро общуване с клиентите · - Бързо и делово разглеждане на жалби и възражения |
|||||||||||||||||||
гр. Варна, ул. "Орлово гнездо" №51 тел.: 052/300 233; Е-mail: pandoraeood@abv.bg Е-mail: info@pandora.bg |
|||||||||||||||||||
2024,Пандора ЕООД. Всички права запазени. Политика за защита на личните данни Орган за контрол |